Korduma kippuvad küsimused
Kogu meie tootevalik pärineb Jaapanist ja on valmistatud Jaapanis puhtast ja kvaliteetsest toorainest. Meie partneriteks on Jaapani väiketootjad, kes teevad oma tööd hingega ja toodavad seda kõrget kvaliteeti, mille poolest Jaapan maailmas tuntud on.
Kui kiiresti saan kauba kätte?
Paneme tellimuse teele hiljemalt järgmisel päeval. Kui paki teele panemisel tekib viivitus, anname sellest teile teada e-maili teel.
Kui palju maksab transport?
Pakiautomaati saatmine maksab 3.60 EUR. Tellides vähemalt 59 euro eest, on saatmine tasuta.
Mida teha, kui tellitud toodete pakend on purunenud või sisu ei vasta tellitule?
Saatke kiri aadressil info@jaapanitoit.ee ja leiame koos olukorrale lahenduse.
Helistage esimesel võimalusel numbril 5556 7727 või kirjutage info@jaapanitoit.ee.
Kas tooted säilivad pakiautomaatides ka suure külma või palavaga?
Kui ilm on väga palav või külm, soovitame meelerahu säilitamiseks kasutada alati siseruumides paiknevaid Itella Smartposti pakiautomaate.
Kas veebipoest on võimalik tellida ka välismaale?
Hetkel saadame tooteid ainult Eestisse, aga plaanime varsti laiendada tarneringi ka Soome ja Baltimaadesse.
Kust saada sooduskuponge ja kuidas neid kasutada?
Sooduskuponge võib saada erinevate kampaaniate raames ja meie uudiskirja kaudu (liitumiseks jätke meile oma e-mail).
Kasutamiseks sisestage sooduskupongi kood ostukorvis ja klikkige “rakenda”.
Kui tellimuse kinnitus ei ole saabunud 10 minuti jooksul pärast tellimuse eest tasumist, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui te kirja ei leia, kirjutage meile info@jaapanitoit.ee- Siis uurime, kas tellimus ja makse meieni jõudis.
Kas lisaks veebipoele on Japan Lifestyle OÜ’l ka füüsiline pood?
Hetkel veel ei ole, aga kes teab, ehk tulevikus juba on.
Miks osta just teie poe tooteid?
Kogu meie tootevalik pärineb Jaapanist ja on valmistatud Jaapanis puhtast ja kvaliteetsest toorainest. Meie partneriteks on Jaapani väiketootjad, kes teevad oma tööd hingega ja toodavad seda kõrget kvaliteeti, mille poolest Jaapan maailmas tuntud on.
Kui kiiresti saan kauba kätte?
Paneme tellimuse teele hiljemalt järgmisel päeval. Kui paki teele panemisel tekib viivitus, anname sellest teile teada e-maili teel.
Kui palju maksab transport?
Pakiautomaati saatmine maksab 3.60 EUR. Tellides vähemalt 59 euro eest, on saatmine tasuta.
Mida teha, kui tellitud toodete pakend on purunenud või sisu ei vasta tellitule?
Saatke kiri aadressil info@jaapanitoit.ee ja leiame koos olukorrale lahenduse.
Esitasin kogemata vale tellimuse. Kuidas toimida?
Kas tooted säilivad pakiautomaatides ka suure külma või palavaga?
Kui ilm on väga palav või külm, soovitame meelerahu säilitamiseks kasutada alati siseruumides paiknevaid Itella Smartposti pakiautomaate.
Kas veebipoest on võimalik tellida ka välismaale?
Hetkel saadame tooteid ainult Eestisse, aga plaanime varsti laiendada tarneringi ka Soome ja Baltimaadesse.
Kust saada sooduskuponge ja kuidas neid kasutada?
Sooduskuponge võib saada erinevate kampaaniate raames ja meie uudiskirja kaudu (liitumiseks jätke meile oma e-mail).
Kasutamiseks sisestage sooduskupongi kood ostukorvis ja klikkige “rakenda”.
Kuidas jaapanitoit.ee poest tellida, millised on makse- ja tarnevõimalused?
Info on siin https://jaapanitoit.ee/kauba-tellimine
Vormistasin tellimuse ja tasusin, aga ei saanud kinnituskirja. Kuidas toimida?
Mul ei õnnestunud tellimust vormistada arusaamatu tehnilise probleemi tõttu. Kuidas toimida?
Palun võtke ühendust info@jaapanitoit.ee ja katsume probleemi kiiresti lahendada.
Hetkel veel ei ole, aga kes teab, ehk tulevikus juba on.